Известие

Collapse
No announcement yet.

Кое аджеба е катализатора?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    [quote=ФЕРАРИСТ]
    Първоначално публикувано от oem
    Първоначално публикувано от "ФЕРАРИСТ":1x71hy6d
    Че това на предпоследната не е ли катализ бре - преди 3-4 дена един ми го свали и ми даде 60 кинта, не вярвам да не знае кое е....или пък нататък има още гърнета и аз не съм обърнал внимание....
    На предпоследната снимка, това гърне се намира по средата на колата. Не знам по принцип го търся близо до колекторите, защото то нали му трябва да е топло и не знам... за тва питам.

    Аз иначе ми е лесно. Хващам ракетата, разпарям това на предпоследната снимка и ще видя какво има вътре. Ама тука има хора дето са им ги махали сега. Да кажат кое са им махали.
    Това ми махнаха и на мен......[/quote:1x71hy6d]

    Ясно. Но ми казаха да не се занимавам с резонансни гърнета, защото съм щял да наруша работата на ламбда сондата. Препоръчаха ми само да направя отвор на това, да извадя боклуците от вътре и да го затворя.

    На теб като ти го махнаха какво ти сложиха? После ходил ли си на диагностика за ламбдата?
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #17
      и аз си мислех че имам катализатор но уви,бяха го махнали(избили)и го сложили пак и като свалих гърнето видях чее кухо,според мен въобще няма да нарушиш работата на ламбдата,някои колеги са резонансни и аз мился да слагам или права тръба,кое е подобре.поздрави
      Mercedes W202 - 200kompressor 99'
      Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99' - ex''
      Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от oem
        Ясно. Но ми казаха да не се занимавам с резонансни гърнета, защото съм щял да наруша работата на ламбда сондата. Препоръчаха ми само да направя отвор на това, да извадя боклуците от вътре и да го затворя.

        На теб като ти го махнаха какво ти сложиха? После ходил ли си на диагностика за ламбдата?
        Ми не съм, с 156 съм от 10 дена, още я разучавам, но на мен пък ми казаха че не пречи на ламбдата и мисля че е логично - все пак тя е преди катализ, а не след него.........Иначе до 10 - 15 дена мисля да се изсипя при тоя Бобо за нещо от сорта, сега се занимавам с козметични дефекти, като не светещите авариини светлини......
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #19
          Кое аджеба е катализатора?
          Малееееее Ники Кънчев може да ти завиди за количеството въпроси. Лошото е че са за 100 лв
          '08 Alfa Romeo 159SW ti 1.9 JTDm *'98 Alfa Romeo 145 1.6 T.S *
          Ex -'98 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
          Ex - '93 Alfa Romeo 33 1,7 I.E, Ex - '90 Alfa Romeo 33 1,5 I.E

          Comment


          • #20
            Много по добре е да сложиш резонансно гърне вместо права тръба или да измушваш стария катализатор. резонансното гърне се слага да да се намали шума и за да помага да работата на ламбда сондата не да и пречи газовете трябва да имат малко съпротивление при излизане за да може сондата да си върши работата но не слагай права тръба ще затрудниш работата на сондата което може да доведе на отчитане на не правилни стойности и т.н.
            156 1,8 ТS 99
            Nissan Murano 2005

            Comment

            Working...
            X